Odbiorca prezentacji

Publiczność nie przychodzi, żeby Cię zobaczyć. Przychodzi, żeby się dowiedzieć, co możesz dla niej zrobić.

Zatem wychodź na estradę, kiedy masz coś ważkiego do powiedzenia, a nie dlatego, że lubisz siebie posłuchać.
Odpowiedz sobie na trzy ważne pytania:

Kim
jest
odbiorca?

Z jaką myślą
chcesz go
zostawić?

Do jakiego działania chcesz go zmotywować?

Pamiętaj, że odbiorca ma wyrobioną opinię na temat Twojej prezentacji już podczas oglądania drugiego slajdu.

Publiczność przychodzi posłuchać opowieści, bo wszyscy już od dziecka je lubimy.
Opowieści, która da słuchaczom odpowiedź na dręczące ich pytania, rozwieje wątpliwości, podpowie rozwiązanie problemu.
Zgodzisz się pewnie, że najlepiej i najchętniej wspominamy profesorów, którzy wplatali do wykładu swoje przeżycia
pokazujące ich ludzką twarz, ich charakter, osobowość i doświadczenia.
Chciało się ich słuchać, bo było to łatwo przyswajalne, wciągające i inspirujące.

Widownia czeka na the story of your facts.

Odbiorca prezentacji - Sławek Błotny

Czytaj dalej

Prezentacja w 3 krokach

Jak przygotować dobrą prezentację - 18 prostych zasad - Sławek Błotny (pobierz e-book)